قفل دیجیتال YALE-YDM3168

 

برند یال یکی از بنام ترین و معتبر ترین برند های دنیا در خصوص ساخت دسگیره و لوازم امنیتی است که دارنده گواهی  نامه های مختلفت تست امنیت از شرکت های بزرگ دنیا است و این اعتبار بعد از همکاری شرکت ASSA ABLOY سوئدی با کمپانی YALEایتالیا اعتبار این برند و محصولاتش را دو جندان نموده و نتیجه ان ساخت و تولید قفل دیجیتال با کیفیت و ایمن YALE-YDM3168او سایر مدل های زیبا و با کیفیت این مدل است.

در ادامه مطلب قصد داریم مزیت های متعدد این مدل از دستگیره ساخت شرکت YALE را به شما عزیزان معرفی کنیم

دسترسی های قفل دیجیتال یال:

دسترسی های متعدد  و با امنیت بالا بای این مدل از دستگیره طراحی و معرفی شده که نتیجه نبوغ و تجربیات فراوان تیم فنی کمپانی YALE می باشد.

رمز ادمین: برای ایجاد هر گونه تغییر یا حذف و اضافه کردن کاربر در حافظه داخلی این قفل هوشمند نیاز به رمز ادمین میباشد که متصدی یا صاحب منزل ان را باید در اختیار داشته و از افشای آن خودداری کند.

رمز یکبار مصرف: برای مجوز دسترسی خدمت کار، نظافتچی ویا برای افرادی که فقط یکبار نیاز به ورود دارند طراحی شده و از طریق اپلیکیشن قفل ساخته شده و بعد از استفاده از حافظه دستگاه پاک شده و منقضی میشود و امکان اسفاده مجدد از ان وجود ندارد.

رمز های کاربری: امکان تعریف 30 عدد رمز برای این دستگاه وجود دارد و به صورت دائمی قابلیت استفاده دارند ،در صورت فراموشی رمز، از طریق رمز ادمین امکان حذف رمز فراموش شده وجود دارد.

کارت: این دستگاه قابلیت تعریف 40 عدد کارت را دارد تا کاربران بتوانند از این طریق وارد منزل یا محل کار خود شوند، بدیهی است که کاربران ممکن است نگران مفقود شدن کارت و سوء استفاده از کارت مفقود شده باشند، این نگرانی با حذف کاربری کارت مفقود شده از طریق رمز ادمین میسر شده و نگرانی از سوءاستفاده از کارت مفقود شده  را از بین خواهد برد.
عملیات حذف کارت مفقود شده از طریق رمز ادمین قابل انجام است.  

کلید مکانیکی:  کلید مکانیکی برای مواقع اضطراری و شرایط خاص طراحی شده که برای هر قفل یک ست کلید مکانیکی منحصر به فرد غیر قابل کپی طراحی شده است که پیشنهاد میشود کلید مکانیکی در مکان خارج از محل نصب دستگیره نگهداری شود.

ریموت کنترل(OPTIONAL): ریموت کنترل از اپشن های اختیاری طراحی شده برای این دستگاه است تا در صورت نیاز برای مکان های پر رفت و امد مورد اسفاده قرار گیرد.
کاربران میتوانند از طریق نصب ماژول ارتباط دهنده ریموت بر روی دستگاه امکان استفاده از ریموت را در اختیار داشته باشند.

اتصال به هوشمند ساز(OPTIONAL): صاحبین شرکت ها و منازل مجهز به سیستم هوشمند ساز امکان ارتباط دستگیر را با سیستم هوشمند ساز از طریق نصب یکی از ماژول های ZIGBEE یا Z-WAVE را دارند تا بتوانند از طریق اپلیکیشن سیستم هوشمند ساز دستگیره را کنترل و فرامین را به دستگیره بدهند.

 

 امکانات فنی قفل دیجیتال :

امکانات فراوانی برای این دستگیره طراحی شده که مفصل انها را بررسی خواهیم کرد.

 

تابع خیالی: تابع خیالی برای امنیت بالا و عدم باز یابی رمز از طریق اثر انگشت بر جای مانده بر روی صفحه کلید دستگیره طراحی شده است.

نوع عملکرد این اپشن به این صورت است که قبل یا بعد از رمز اصلی تعدادی عدد غیر واقعی و به اصطلاح FAKE وارد میشود، سیستم عامل دستگیره رمز را شناسایی نموده، در صورت صحیح بودن رمز امکان ورود را به کاربران میدهد.

برای مثال رمز تعریف شده برای دستگیره 12345 میباشد اگر به صورت 98012345 و یا 123457823 رمز را وارد کنیم سیستم عامل اجازه ورود را به ما داده و قفل باز میشود.

جنس و طراحی بدنه:  جنس بدنه این مدل از دستگیره YALE از فلز بوده و با طراحی ساده هماهنگ با انواع دیزاین های مختلف میباشد.

ضمنا جنس فلزی بدنه استقامت بالایی در مقابل ضربه، فشار، رطوبت هوا، تابش آفتاب و .... را دارد و این دستگیره را به یک دستگیره با کیفیت و با دوام تبدیل کرده است.

حریم خصوصی :

 از دیگر امکانات امنیتی این مدل دستگیره میتوان به حریم خصوصی اشاره نمود، حریم خصوصی برای افراد داخل منزل یا محل کار محیط را خصوصی سازه نموده و امکان ورود افراد، حتی افراد تعریف شده از طریق رمز یا کارت در صورت فعال بودن این اپشن امکانورود را نخواهند داشت.

قفل امنیتی:

این اپشن برای محل هایی که در ان ها کودک،حیوان خانگی یا افراد سالمند حضور دارند بسار کاربردی و مناسب است زیرا در صورت فعال بود، اگر دستگیره به سمت پایین کشیده شود قفل باز نخواهد شد و اجازه خروج داده نمیشود،تنها زمانی دستگیره امکان بازگشایی قفل را دارد که کلید روی این همزمان با پایین کشید دستگیره فشره شود .

قفل اتوماتیک:

این اپشن خطا پایاینی برای نگرانی و دغدغه فراموشی قفل کردن درب منزل است زیرا با استفاده از تنظیمات زمانی و طبق زمان مشخص شده، بعد از خروج کاربر از منزل یا محل کار درب به صورت اتوماتیک قفل شده و امنیت محل برقرار میشود.

این اپشن در تنظیمات قابلیت انتخاب زمان داشته و طبق میل کاربر امان کم و یا زیاد کردن زمان قفل شدن خودکار برای کاربران با توجه به استفاده کاربران وجود دارد.

 

در نهایت میتوان گفت برند یال از برترین برند های دنیا در زمینه تولید دستگیره های امنیتی  است که میتوان با ارامش خاطر دستگیره های ساخت این کمپانی را تهییه و نصب نمود.

برند یال برند محبوب در بین مردم اروپا و آمریکا بوده و سالیان سال است که مورد استفاده قرار میگیرد.

مجموعه ما با واردات این محصولات سعی در تامین و توزیع محصولات این برند در تلاش است بهترین را در اختیار شما عزیزان قرار داده تا رضایت حداکثری شما را داشته باشد.

به جهت رفا شما عزیزان محصولات مجموعه ما 1سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش 24 ساعته داشته تا در اسرع وقت نیاز های شما بر طرف شده و شما از امنیت ایجاد شده نهایت لذت را ببرید.

برای تهییه این محصول با کیفیت و میتوانید با تیم مشاوره ما ارتباط برقرا کرده و بهترین و مناسب ترین محصول را برای منزل یا محل کار خود تهییه بفرمائید.

Comments